Ringblommor och mask akvarium

Japp då har barnen och jag sått ringblommor och så hittade Pontus en mask igen och han är så förtjust i dom;)haha så vi gjorde ett maska akvarium oxå. så kan dom se hur dom gör gångar och kryper!!


Landet förrre(har ju ett stort land men dom som bodde här förre har låtit de växa igen så jag sätter lite saker här och där så växer de både blommor och potatis mitt i allt ogräs.haha har inte tid att göra i ordning landet får bli nästa år kanske

Efter här har vi sått ringblommor! får se om de kommer några( om inte fåglarna äter upp fröna(man ska ju ha plast över men jag har inget och tänker inte krångla med nåt sånt kommer de så kommer de!

Pontus med sin nya vän masken

Gull unge


Sallad uppe på och i botten:)

Kul för barnen att se hur maskarna kryper och gör gångar:)

Masken kryper i sitt land utan ögon utan tand, STAREN kommer på visit maskens mamma ropar SMIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0