Skyltar

idag fick jag köra och tänka själv vilka regler som gällde. Annars säger ju dom höger vänster mm. Nu måsta jag tänka efter om de var högerregeln eller enkelriktat mm.. de gick bra faktiskt. Elisabeth sa att skit i bilen och tänk på skyltarna de blir kanske nåt motorstopp mm men de gör inget.

Ha jag klarade galant Elisabeth var impad;) inget motorstopp och dragläge fixade man såklart;) hahah

nä bra gick de iaf.

Imorgon är de Risk 1 som gäller sitta och prata om alkohol droger och bilkörning i 4tim..
Men de går nog bra.

Sen ska vi iväg till soc och prata om Oscar vårat stödbarn..innan de blir kväll igen.Så man har lite att göra i morgon plus allt annat oxå.
klarade första pricken oxå på datan på körskolan..så nu är jag på gång kanske har körkortet innan sept till och med;) man vet aldrig hihih

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hurra för första pricken!

Hörde att du hade ringt idag, måste nog ta och ringa dig nu och diskutera det där... för mig hade motsatsen hänt!

2009-05-26 @ 16:42:24
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0