Vilken dag!!

Ja orkar inte gå in på de så mycket..men de har blivit ändrade tider flera gånger i dag hit och dit på jobbet..Inte lätt när de är så många sjuka.. Och då måste jag ändra tider på mina barns dagis och m stefan men efter några turer så fixade sig nog.. Hoppas vi.

Stefan tackar dig Åsa för att du finns där och håller lite koll så jag inte avbokar och krånglar till de m kör tiderna:p
Var in en snabbis på Wadens innan bussen skulle gå. Men då ringer Stefan och säger att pappa hämtar mig så jag skyndade mig att göra testet.Tomas skulle inte bli glad om han såg hur fort de gick. men jag fick bara 55 rätt så de var dåligt..men har ju inte läst nåt än heller!!

Nu måste jag duscha barn vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0