Möte

Vart inbjuden till ett möte från rekryteringsenheten!!Stog inte vad de skulle handla om eller nåt.jag anmälde mig och var på mötet idag..kännde lite att de hade jag kunat skippa,fast de var väl bra att dom tog tag i de och hade en informations träff fast den skulle vi haft när de starta..
Sen tror jag inte att jag blev så poppis ifråga satte de mesta hahah jag vi jobbar på de var de ända svar dom hade haha,
Var en ung tjej där oxå som jag inte gillade usch hennes attityd osv en riktig bitch..men henne behöver jag inte ha nåt med att göra tack och lov.

nu har vi ätit potatisbullar och bacon sylt så nu är de dax att duscha barnen för i morgon är de fotografering på dagis för pontus.
Ska väl även ringa och fråga grannen om han kan gå hit i morgon när kylskåps killen kommer och ska laga vårat som varit trasig i några veckor!!.

hej hopp gummi .....

Kommentarer
Postat av: annacarin

Jo jag vet, jag känner mig verkligen inte vuxen. Tvärt om jag känner mig mer barnslig nu än vad jag någonsin har gjort! :/

Oja jobbiga beslut blir det nästan varje dag nu. Men det värsta av allt är nog att alla ser en som vuxen och förväntar sig att man är det, och behandlar en som det. Haha det här låter ju "underbart" att bli behandlad som vuxen osv, men det är det inte eftersom jag inte är det :( hehe

2009-11-18 @ 16:28:55
URL: http://babhy.blogg.se/
Postat av: Anna

Men gud.. grattis!! Tvillingar wow! Jag hade också två i amgen till att börja med men fick mf v 12 med en och det blev Lille Fabbe kvar. Men gud vad kul.. och lite avis blir jag allt. Kram

2009-11-21 @ 10:19:22
Postat av: MISSEXTRA

Har din lördag varit bra?:)

2009-11-28 @ 22:30:32
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0