-2,8grader!

Imorse när jag kollade så såg jag att de var minusgrader och inte bara typ 0,9minus utan 2,8minus!! snacka om att jag blev förvånnad.
Så upp och hämta vinter jackorna till barnen fram med långkalsonger som jag trodde att jag köpt nya men inte då så dom var precis..Så de blir till att shoppa lite nytt!
Bra med vinter jackor för då kan dom ju ha en tröja under bara så slipper dom ha flera tröjor bara för att dom ska ha en tunn jacka!

Snart ska jag iväg till jobbet så shoppingen får vänta!

jag när jag skjutsade barnen ser inte klok ut!! men jag bjuder gärna på mig själv hihi


Fram med mina nya vantar:)

grabbarna innan vi ska gå

Älskar er grabbar!


Kommentarer
Postat av: Marre

Brrr hade ni så kallt

2009-10-01 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0