Kotknackaren

Jag var ju dit igår han såg ju att jag hadeont och inte kunde vrida huvudet så som man skulle,han hittade en massa andra fel som han rättade till och de knaka och small kan jag lova.
men nacken gjorde han inte så mycket med sa han de var mest musklerna där som kommit i klämm som blivit spännda och dragit ihop sig.så de skulle ge med sig på några dagar och vart jag inte bättre så skulle jag komma tillbax.

JAg frågade om de gick bra attjobba om jag inte hade  barnen på axlarna och degjorde de lite jobb och att man rör sig trodde han inte skulle skada.Bra! men sen fortsatte vi att prata att musklaerna måste få vila såmycket som möjligt för annars drar dom ihop sig igen hårt så jag få skit ont igen(har  mindre ontnu om man jämnför med i mån)
Då frågade jag om de gick bra att jag bar och lyfte barnen fram med armarna ja som man bär barn!OH då skulle ni sett hans min nej du får inte bära!! nähåä jag jobbar på en småbarns avd! jaha nä då är de bäst om du är hemma!!

Skit oxå så nu får jag inte lyfta eller bära på minst 3 dagar..har redna nästan lyft Pontus men kommit på mig i sista sekund..
Så idag ska jag flänga runt i stan som en tok på kort tid ska på mvc och ta cellprov(mindre roligt) banken och fixa nytt kort. måste även upp på af hämta nå papper och upp för uppföljning.

låter väl inte ås farligt men prova göra allt mellan 10-13 och ha ont!!

jaja nog om gnäll eller förresten börjar bli irriterad i halsen oxå:-( jag som ska sjunga i helgen!!skit oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0