Lördag 3 Oktober

Dagen började med att de var -3,7 grader ute brr


Solen är på väg upp:)

Sen åt vi frukost och så bar de ut till garaget för att greja m nya jobbar bilen och slipa byrån.Stefan åkte in i går och köpte en slip åt mig eftersom han ändå skulle in till stan så slapp jag åka:)Tack snälla!

Min (våran) slip

Byrån är slipad

Lådorna slipad

Behöver inte vara jätteslipad bara så att ytan är upp ruggad
Eftersom byran var riktigt blank så måsta jag slpia så färgen fäster bättre,annars så fäster inte färgen alls eller så släpper den ganska snabbt.

Första lagret.


Lådorna målad första lagret

Sen blev ju barnen sugna på glass och Stefan på dricka så de vara bara att springa in och hämta:)

Grabbarna på flaket i jobbar bilen:)


Gott med glass!

Sen åkte vi till Stan och köpte en dammsugare eftersom våran har pajat!

Tänktevänta och kolla lite efter en riktigt bra,men med två barn och en katt så blir de fort grusigt inne så de var bara att åka och köpa typ första bästa.

Den suger skit bra men är inte nöjd med munstycket tycker den sopar smutsen framför sig eftersom de är en borste längst fram om ni förstår vad jag menar!


Våran nya snabeldrake!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0