Lyssna på dina vänner eller??

Nu tänkte jag att jag skulle lyssna på mina vänner att jag ska ta de lungtoch vila..Så jag tänkte att jag tar och sjunger lite singstar !oh bra ide tänker ni nu!! Dum ide säger jag.

Jag sätter mig där nu när Per är i skolan så vi slipper slåss om spelet.-haha
Sjunger en låt m bonnie Tyler känner ju att rösten inte bär men skit i de.sen tar jag Cher--då jag sjunger mig igenom den med tårar rinnandes för mina kinder och rösten bär inte och nacksen blir värre!!!
Va fan gråta när jag sjunger Cher???? Vad fan händer?? Ok Comilloin ,men Cher??

Tar två låtar till och nacken gör så ont!!Dumma kompisar som sa att jag skulle ta de lungt;)haha fast å andra sidan tror jag dom menade typ soffläge och inte sång!

Nä nu äter jag halstabletter och ber mina vänner ta med sig öronproppar till på lör för sjunga ska jag även om rösten inte klara de..rutorna hemma får vi byta om dom spricker haha.

kram på er allla!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha du är ju rolig du!

Ja sjunga går inte alls när man har ont där i nacken, men vi får väl bädda ner dig i en av puffarna på lördag och stötta upp huvudet så ska det nog gå bra!

2009-10-08 @ 09:43:37
URL: http://kattiz.se
Postat av: ewa

Tack kattis vad snällt så har jag ju hört att alkohol har bedövande effekt så de ska nog gå bra!

2009-10-08 @ 10:46:00
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Marre

Hehhe.. så du barnen sålss om tv spelet :)

2009-10-08 @ 11:27:56
Postat av: Emma

åh vad kul med singstar, vill me ha =)

2009-10-19 @ 21:38:30
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0