Så jävla ont!

Ifredags bar jag söta lilla Klara på axlarna men kännde att de gjorde ont så jaglyfte ner henne,sen var de kört hade så ont i nacken,helgen var de vä lite bättre men nätterna kunde jag inte lyfta huvudet från kudden utan att hjälpa till med händerna.
I Morse (måndag) så hade jag såå JÄVLA ONT men åkte till jobbet ändå med tanken att de går över när jag mjukat upp mig lite! Men när jag skulle lägga i backen och köra ut från carporten så gjorde de såå ont.

Tänkte att jag bara skulle jobba idag ,men så var A-L sjuk så då ska jag jobba i morogn oxå,kännde att jagmåste ju fixa nacken om jag ska klara av och jobba så jag fick en akuttid ho sjukgymnasten kl 13 så jag släppte allt och åkt ner.Hon höll på i 1tim men lyckades inte och jag trodde att hon skulle ge mig lite skön massage så de skulle bli bra!?
Men fan de fick jag inte hon tröck och drog och böjde de gjorde så jävla ont!!
Kan integöra mer sa hon jag går bet!Så jag fick nr till en kotknackare som skulle vara bra på sånt här för hon sa att de var nog översta revbenet som hade hängt sig rejält!!
Så i morgon efter jobbet ska jag till honom så jag fick en tid snabbt ändå:) men undrar hur jävla ont de kommer att göra då??
Så nu sitter jag här efter allt firande och har ont och ångrar lite att jag ska jobba i morgn?! är rädd för att jag kanske är mer till belastning ist för hjälp?.. Men men jag biter ihop och ska inte klaga utan göra så gott jag kan:)!

Stefan har även smörjt mig med Voltaren.och så har jag tagit 2st ibumetin..

nu ska jag hoppa in i duschen innan Anna Anka kommer på tv så man får skrata lite även om de gör ont då!

kram

Kommentarer
Postat av: Marre

Usch stackare... Men de så skönt när dem knäcker det rätt... KAn jag lova

2009-10-06 @ 07:05:31
Postat av: sofie

Grattis i efterskott :)

2009-10-06 @ 11:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0