Ström

Idag packade jag in vagnen och cykeln i bilen och tog med mig barnen och åkte till moster Git i ström.Per cyklade m carro till skutbryggan medans Pontus fick åka vagn när Git och jag gick m Izor!
Så mysigt att få gå en promenad och snacka skit igen!! blev ju ofta när jag bodde i strömaldrig nu för tiden saknar de1Helst på vinter när de närmade sig JUl så var de extra mysigt!
Ja jag får väl åka till strö varje kväll och gå på promenad då!!haha dyr promenad de skulle bli;)
Hade med mig kameran men glömde den inne hos git och jag orkade inte gå och hämta den.haha men till skutbryggan orkade jag.

Sen på Ef plockade Git och madde upp mig så då åkte vi på kvantum och handlade.

Duschade barnen och så fick dom kvaälls fika och sen låg vi alla tre i Pers säng och läste en bok innan Pontus la sig i sin säng och jag gick ner och gjorde en tårta!För i morgon så fyller jag år:-)

Men jag mår inge bra kännermig snurrig och konstig i kroppen typ illamående fast ändå inte.. äh vet inte hur jag ska förklara..hoppas bara att jag inte blir sjuk nu när jag ska jobba och fyller år!! kanske är från nacken??gjorde ju illa mig på jobbeti fredags.inte bra än men bättre mitt på dagen på natten är de ett helvete så ont kan interöra huvudet utan att hjälpa till med handen!!!går bara inte.de gör ont och låser sig.

nä nu måste jag gå ifrån datan den gör att jag mår sämre. kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Marre

Låter som en härlig dag... Usch inge kul att du inte känner dig bra... Aj ont i nacken hoppas du blir bätter snart.



kram

2009-10-04 @ 22:14:10
Postat av: Lisa

Grattis vännen på födelsedagen!!

Kramar

2009-10-05 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0