Blommor!

Idag efter jobbet så hämtade jag Git vid Hiab och skjutsade henne till Statiol för atthämta bilen som varit på lagning men dom hittar aldrig felet!! tråkigt! Men hon vet att de är bara att ringa så skjutsar jag om jag kan:)

Sen hämtade jag grabbarna och Pontus sattute och grillade korv:)gott!
Hem och grejade lite Pers spel hade kommit m posten och jag har vikt tvätt.ska snart dammsuga lite och plocka ur disk maskinen och hänga en tvätt som snart är klar!
Stefan jobbar tyvärr över ,jag som hade tänk åka på jysk och kolla om en bänk vi vill ha finns kvar?? men får väl kolla på de efter jobbet i morgon ist.
Nu tänker ni säkert varför tar hon inte med sig barnen och åker?? jo för att då somnar Pontus i bilen och då vill han inte sova ikväll!! så de är inge bra.
egentligen så passar nog inte den vita bänken hos oss för de mesta vi har är i EK. men men jag behöver inte matcha allt!! bara de är praktiskt så:)

Svärfar kom hit med blommor oxå som dom haft på balkongen men nu när första frost natten varit här så ville svärmor förvara sinna pelagonier nånstans så nu står dom i vårat blivande sovrum som ska bli klart nån gång i framtiden;).

Än blommar dom fint:)

Ja nu är sommaren förbi!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0