Hämtat

Idag åkte Pontus och jag till stan för att hämta ut mitt körkort(äntligen postat papprena) vi parkerade på Åhlens för att få oss en promenad.De blåste och var så kallt(jag hade vagnen m till Pontus) jag var helt slut de är ju för att man har förskylningen i kroppen.Mne nu har jag iaf äntligen mitt körkort!!

Vi åkte på kvantum och handlade Godis(Vet) och mjölk sköljmedel.. men dom hade inte fått in dom nya skvaller tidningarna än!!Tycker att ska de komma nya på tor så ska de finnas där när de öppnar!! vi var där vid 09..

Hem och grejade lite så kom jag på att jag har två brev som måste postas idag innan kl 10.00!! så de var bara att klä på sig och hoppa in i bilen och åka till stamnäs,köpte frimärken postade breven men dom hade inte heller tidningarna!? Dom kommer med Posten och de kan bli närsomhelst fick jag till svar!! Dåligt!!! ville ju ha lite att läsa..

 

Nu är de meningen att jag ska plocka ur och i diskmaskinen och vika tvätt i massor och dansa med snabeldraken...men har ingen ork eller lust!! Får väl eld i baken senare kasnke.. för i morgon Måste jag jobba..så de blir till att knappra alvedon och halstabletter och narturligt vis nässspray!

 

Mammas goa förskylda kille:)

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej du! Det var ett tag sen jag läste din blogg. GRATTIS till körkortet! Det måste väl kännas skönt!?

2009-09-17 @ 10:51:46
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0