Paj bak!

igår jobbade Stefan över så då ville barnen överraska honom med äppelpaj!Så efter att dom duschat.satte dom igång.
Och dom gjorde  nästan allt utom att skala äpplena och skära dom de gjorde jag fast jag vet att PEr kan de,men jag ville ju oxå göra nåt haha. Sen var de jag som togi och ur pajen ur ugnen oxå.. här kommer en hel del bilder från paj baket:)

Per väntar på sin tur

Pontus smörjer pajformen


Dax att lägga i äpplen och Per passar på att smaka oxå

Pontus häller i mjöl

 

Per tar strösocker

Pontus pekar vart Per ska hälla

Syskonen gör paj till pappa:)

Pontus tur

Dax att knåda

Sammarbete:)

Våra älskade grabbar:)

dom kollar vem som är kladdigast hihi

Pajen den var såå god(fast jag glömde ha på kanel och socker på äpplena så jag fick ta de ovan på så de är därför den ser nästan brännd ut..men de är den inte

gott tycker Per

Pontus tycker oxå de är gott!

 

Så nu har ni hela pajbaket i bilder;)


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt med barnbak och gud så gott det såg ut! :)

2009-09-30 @ 22:09:59
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mm det såg gott ut det där!!

2009-10-01 @ 09:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0