Stan

japp idag efter att jag lämnat grabbarna på dagis/ skola så åkte jag hem kollade datan lite snabbt och hoppade in i duschen.
Sen åkte jag till jobbet med lönerapporten(vill ju gärna ha lön) pratade lite sen åkte jag ner till fyren och parkerade(tufft va):p pratade m Monica på Wadens sen gick jag på apoteket köpte vitaminer..hoppas på att bli piggare nu då. dom kostade 109kr..men de kan de vara värt,allt jag får i mig kommerju från godis hihih.
Sen upp på AF där jag får veta attmitt cv är borta!!! ohhh gud då måste jag sätta mig och skriva ett nytt!!!! ORKA
Tänkte även gå och beställa en klipp tid?! men sket i den lägger pengarna på annat ist.
Gick på HM och köpte en ny masckara 69.90kr rea förr ord pris 105kr. så köpte jag även färg så jag kan göra slingor! Tänkte att Git ska få hjälpa mig när hon har tid. Träffade även Kattis på HM och hon hade varit och blivit fin i håret:)
Åkte och knäppte kort till körkortet på coop och jag fick vänta i typ 10 innan dom ramlade ner (känndes längre) så nu hoppas jag att nåt av dom duger.. får man LE på körkort?? jag gjorde inte de för jag tro man ska vara vanlig.. fast vanliga jag är ju när jag skrattar och tokar mig :p
Elgiganten sista stopp. var dit med nå papper som dom ska skicka iväg till moderna försäkringar mm men han tog bara ett nr och skulle maila!! hoppas de räcker då för jag frågade han och han sa att de skulle räcka.men vi harkrånglat med dom här ett tag nu sen dom var hit fixade kylen..så hoppas de är klart nu. orkar inte ringa hit och dit och åka med en massa papper.

Har även hunnit med lucnh rester från igår spagetti och köttfärssås:) nu ska jag strax göra migklar och åka och hämta barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0