1/4

Eftersom vi haft magsjuka hemma så har vi ju inte fått vara på sjukhuset hos Max och Emil:(

Men ringer ju flera gånger om dagen och hör hur de är med dom..

Idag så hade båda gått upp i vikt sen i går:)
Men Max hade fått dropp igen eftersom han hade blod i avföringen så dom trodde att de blev för jobbigt med honom av all mat:(

Dom har apne ofta flera gånger per dygn(slutar andas)
Även om dom kommer igång snabbt,så känns de inte bra.var ju så stabila och bra i uppsala.

Vet ju att de kan bli bakslag,men ändå..hmmm
Ja tiden får visa hur de går.

Dom har skickat remiss för UL på hjärnan och remiss på ögon.
Hjärnan gjorde dom ul på i uppsala oxå men de visade inget då..

OM man säger så här I Uppsala kännde jag mig trygg inte rädd nervös eller orolig..

Nu känner jag mig inte trygg m barnen på sjukhuset:( känns som om jag kan göra ett precis lika bra jobb som dom här i hudik.
Orolig att dom ringer och säger Ni måste komma in vi beklagar..

ja funderar hela tiden..

Kommentarer
Postat av: linda - Mamma till Felicia & Milian

Jag vet precis vad du menar med att känna sig trygg o lugn nere i uppsala.. de är riktig läkarvård där nere, dom vet vad dom håller på med. dom 3 timmar i hudik innan milian flögs ner till uppsala va jag helt förstörd och jätte orolig, men så fort helikoptern kom från uppsala med deras läkare så landade ett lugn hos mig. och där nere kände man en bättre känsla än här i hudik...de tråkiga va att man va så långt i från nära o kära... saknade Felicia massor. men i efterhand va det de bästa som kunde hända :)



Jag hoppas verkligen att era pojkar piggnar på sig snart och att dom vet vad dom håller på med på sjukhuset! dom e JÄTTE söta :D Många kramar från oss!

2010-04-01 @ 21:47:28
URL: http://krantzBylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0