Grabbarna

De har gått upp och ner med grabbarna från påsk helgen,
Dom har fortfarande mycket apneer,men dom har blivit värre,nu går pulsen ner så mycket att dom måste ventilera och även ge hjärt massage:( så de är itne så kul,dom har även varit nära att hamna i respirator men klarat sig än så länge..

Stefan tycker de är så jobbigt så han har inte varit upp på några dagar..

Så jag sköter väl de mesta på sjukhuset och hemma..tur att man är stål kvinna:)

Eftersom dom har så mycket slangar och grejer så har Max fått flytta tillen egen säng(värme säng)
medans Emil ligger kvar i kuvösen.Emil tycker nog de var skönt för han breder ut sig i kuvösen. Max trivs i sin nya säng.


Max

Max

Max

Max


Emil

Emil

Emil

Tutt bilderna bjuder jag på;p
Sen är bilderna lite dåliga för jag ville inte knäppa med blix alla gånger. och så ser jag inte vart jag knäppereftersom jag knäpper själv när jag sitter med dom;)

Kommentarer
Postat av: Emma och Bebis

Små skruttarna då!! Så söta så!!

2010-04-11 @ 21:10:34
Postat av: Emma Viklund

Underbara bilder på era små sötnosar <3 Jobbigt att höra att dom blivit sämre och inte starkare! :´( Håller tummarna för att pojkarna ska bli starkare snart... Styrkekramar <3

2010-04-12 @ 13:33:04
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Vilka godingar. De gör mig helt tårögd.. småfisarna

2010-04-12 @ 20:52:46
URL: http://annafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0