Idag 13/4

Idag frågade en usk mig hur länge vi varit i hudik?
vet inte
- när kom ni hit då?
-jag vet
Jag har noll koll på datum och veckor är helt tom..

men jag talade om att dom var född 23mars och tis efter fick dom åka till hudik så då räknade hon och sa att dom varit här i 2v haha gud vad lost man är!!

Idag hade grabbarna inte lika mycket apneer som förrut men de tog dom igen lite senare på em..

Skrattade lite åt Emil oxå som är envis på fel ställe.
När  han slutsar andas då vägrar han börja igen!!

Han spänner hela kroppen och trycker huvudet bakåt och kniper igen med munnen
Fast vi är där och masserar och lyfter upp honom så spjärnar han emot..
Bra med envis kille fast kanske ett illa valt tillfälle..Får nog ta ett snack med honom om de;)

Dom är så med nu hör när mamma kommer och tittar med sina stora blå:) verkligen tittar en i ögonen och grejsar viftar med handen och då sätter jag dit mitt finger då kniper dom tag i de direkt:)

Lung röntgen gjordes på Emil igår och de visade inget konstigt mer än omogna lungor,och de är dom ju för dom är inte riktigt klara dom små bebisarna.

Gjorde även UL på hjärnanan men ingen blödning:)

så lite positivt finns de i allt mörker:).

Nu är stefan inne hos grabbsen och jag ska duscha Pontus.

kram

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Underbart att höra att allt ser skapligt ut <3 Förstår ju att lungorna inte är "färdiga" ännu...



Tänkte på er idag (nyss) då jag såg en tvillingförlossning (kejsarsnitt) på tv:en... Två små rackare kom ut, kanske i samma storlek som era små? Underbart söta iaf, och som alltid fäller man ju en eller annan tår då man ser så små komma till livet <3 Vilka kämpar era killar är, underverk är vad dom är! <3



Kramar

2010-04-14 @ 22:51:21
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Maria Bergström

Skönt att höra att det inte var nån blödning och att lungorna "bara" var omogna.Måste kännas skönt för er att få lite positiva besked.

Tänker på er varje dag och undrar hur ni har det.

Kram Maria

2010-04-15 @ 21:36:43
Postat av: Emma Viklund

Tittar in här titt som tätt för att se uppdatering... Hoppas det är bra med er alla <3

2010-04-16 @ 10:06:45
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0