Idag 16/4 2010

Var på sjukhuset som vanligt och m Emil va de ganska bra han hade inga apneer när jag satt med honom eller under tiden jag var där:) och så har vi lyckats höja maten till 10ml så snart hoppas vi att han blir av med matdroppet.

Max hade några djupa apneer och han har de lite jobbigt.tycker inte om när dom är där och grejar eller lyssnar m stetoskop.
Båda har gått upp i vikt.

Nu har dom gjort EG på hjärnan på Max för att kolla om han har kramper om de är de som gör att han har så många djupa apneer men de visade inget de var helt normalt:)

Ska fixa batterier till kameran så vi kan lägga upp lite nya kort oxå..

äh nu kom jag av mig vad jag skulle skriv är fullt ös här..höres kram


Kommentarer
Postat av: Emma och Bebis i magen

Hej Ewa !! hoppas det är bra med er.

skulle bara säga att nu har jag en blogg med så du vet =) Kram Emma

2010-04-18 @ 16:15:28
URL: http://detmagiska.blogg.se/
Postat av: Emma och Bebis i magen

Förstår det!!!

2010-04-18 @ 21:11:30
URL: http://detmagiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0