Sköna söndag 11/4

I morse efter frukost åkte jag som vanligt in till pojkarna.
Natten hade varit bättre,Idag fick jag hålla i Max eftersom han var stabilare än Emil dagen förre var de tvärtom.
Max maskin pep hela tiden(fast  han andades) så sköterskorna kom helatidne typ var 5min ibland otare eftersom de pep.till slut började jag att skratta dom oxå dom sa att de måste vara fel på maskinen dom kollade plattorna mm,men efter 1tim ledssnade dom och vi bytte plattor då blev de tyst:) skönt.

sen började emil m apneeer så dom fick larma läkaren var väl svårt att få igång honom.
efter de så var de som om Max och Emil var seriekopplad för då slutade dom andas sammtidigt några gånger.fast Emil låg i kuvösen och Max hos mig..

tror dom kommer bli riktiga bus grabbar som gör att man håller på att förlora vettet,så jag ska även försöka njuta av den här tiden:)
lugnet förre stormen!!

Sen var jag på kvantum och handlade träffade Marie och en del av fam.roligt var ett tag sedan hoppas vi får in nån träff den här veckan.

sen hem och mysa m grabbarna och grilla:)


goa killar

Älskar

grill mästarn

Ja så här ser jag ut..vad tycker ni ärligt?+ trött blek? slut? förstör?  själv tycker jag att jag ser tom ut?



Älskade Per bjuder på muffins:) så goda:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är sååå fin så :)

2010-04-12 @ 20:51:42
URL: http://annafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0