Svar

annacarin hansson  ([email protected]) om bilder:
Hej Ewa.
Vilka sötisar du fått måste jag börja med att skriva. Jag har inte följt din blogg på sistonde för att jag själv har varit så sjuk och bara legat. Jag känner lite skulld att jag inte sagt grattis riktigt och tittat in på din blogg och kunnat se och veta hur det gått. Jag snabb läste lite nu och fick känslan av att det går lite tungt. Jag hoppas ert bästa och vet att twinsen kommer bli två stora starka pojkar precis som de andra två sötisarna du har! Nu ska jag följa din blogg igen och ge dig stora kramar till och från :)

Kram Kram Kram till dig bästa Ewa! <3

Svar :Tack Annacarin Vad glad jag blir av dina fina ord:) inte ska du ha dåligt sammvete för de,förstår ju att folk har fullt upp med sitt:)!!Ja de går lite upp och ner,men de blir nog bra brås dom på mig så finns dee inget som stoppar dom;p
Krya på dig kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0