Borgarparken 5/8 2010

Igår så åkte vi till borgarparken,kusin carolin var med Per och Pontus där medans jag och twinsen gick runt lillfjärden med kattis och Gizmo:)

Sen gick vi mot stan och tog ut pengar och Kattis skulle handla lite innan hon skulle iväg till stallet,jag väntade på carro och grabbarna som kom för att dom var törstiga så vi köpte korv och läsk på stan och mumsade.
Gick även och kollade lite på spel,men de vi ville ha var slut så klart!!

Efter åt så gick carro och klippte håret och jag å pojkarna åkte hem,skulle fixa mat snabb så de blev korv och mackaroner.

Tack alla för en toppen dag:)

obs datumen på koretn stämmer inte som ni ser:)






Undrar vad han ser?











Världens bästa barnvakt!!







brorsorna har kul ihop:)











Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv, jag hade en toppen dag med grabbarna! :D

2010-08-06 @ 13:01:09
URL: http://ensomcarolin.blogg.se/
Postat av: Anna

vad trevligt ni verkar haft

2010-08-08 @ 12:27:12
URL: http://annafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0