En morgon hos oss!

Ja hur gör vi på morgonen när alla ska iväg?

Kl 06.00 kliver jag upp äter frukost

06.20
väcker jag Per så han kommer ner och äter frukost (jag äter inte med honom ifall twinsen vaknar så ha jag redan ätit)
Tvättar sig och klär på sig,fixar ryggsäcken de sista och kollar att allt är med.

7.10 klär han på sig ytterkläderna och går ner till taxin (jag står och väntar på bron han vill de)
7.30 väcker jag Pontus han kommer ner äter frukost (fixar de han vill ha)

väcker en av twinsen ger han mat tvättar byter blöja och klär på honom.
väcker nästa tvättar byter blöja klär på  och matar.

Sen får dom sitta i babysitter och gungan medans jag borstar tänderna på Pontus och kollar hans väska.
8.15 klär jag på alla barnen och åker iväg till dagis.

Ja våran morgon.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Såg din kommentar om overaller.

Jag har nyligen lagt ut 2 st svarta laban overaller på blocket. Det är såna i fleece med tillhörande mössa i storlek 50/56. Dom är jättefina om du är intresserad. Vet iofs inte om du är ute efter något ännu kraftigare?

Sen så har jag även två stycken beige overaller från Lindex storlek 56 (lika stora som Laban 50/56) dock med ett tjockare foder.

Tänkte iallafall nämna det om du skulle vara intresserad : )

2010-08-30 @ 14:44:18
URL: http://frokenmumin.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt att se hur eran morgon ser ut :) Som flerbarnsmamma menar jag!! :)

2010-08-31 @ 09:37:46
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0