Fest

I lördags den 21/8 så sammlade vi ett gäng och åt mat,några rillade andra åt tacos osv.

De var roligt att så många kom även om alla inte kunde komma. Lite synd bara att dom flesta åkte hem vid 20.:(

Twinsen sov hela tiden i vagnen från 20.30-04.00 så då hade jag tid att vara social.men då hade dom flesta åkt hem.

Jag var lite chafför under kvällen oxå.
Barnen hade roligt oxå.så hoppas att alla var nöjda,även dom som blev lite väl rund under fötterna;)

Vi satt i carporten eftersom vädret varierade med de gick ju jättebra tände värmeljus så de var sååå mysigt














Vi skulle såklart prova om vi fick plats i Jennys enorma bagage utrymme
carro och jag fick inte plats ,men de var bara för att dom hade hatt hyllan kvar :p

Fredrik däremot rammlade ner i den,men hann hade problem att ta sig ur oxå.haha

Fina rosor som jag fick av Anit m fam:) barnen fick godis!

Jag fick oxå en choklad ask av kattis och lisa men den tog slut innan jag knäppte nå kort.hihi

Pia och helena kom med hallonpaj och vaniljsås men den hann jag inte smaka.

_Tack alla för en trevlig kväll,hoppas vi gör om de snart.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad mysigt och roligt att träffas ett helt gäng och ha så där mysigt i carporten :D

2010-08-25 @ 13:42:43
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Kattis

Nästa gång ska jag minsann stanna längre det lovar jag! Ska ta med mig Krille och lite vin och se till att Gizmo är hos någon som har honom över natten!

2010-08-25 @ 20:32:35
URL: http://kattiz.se
Postat av: Lisa

Tack själv! det va super mysigt! nästa gång kör vi en helkväll :)

2010-08-26 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0