flaska

Bvc vill att vi  ska ge lite tillägg (ibland) eftersom grabbarna gått upp lite mindre nu 150gr /2v förr gick dom upp 110gr/v så för att inte få panik ifall mjölken inte alls räcker till  så skulle vi börja i tid..jag skratta å sa lycka till . Fast de är ju vi som ska göra de inte K på bvc haha mycket riktigt Max tog ju flaskan efter några gånger men inte Emil nänä jag är inte den som ger upp men jävlar vilken envis unge!!man blir ju lite stolt att dom har humör oxå då kommer man långt;)

har försökt i snart 2v.. men i går så var vi på maxi jag köpte ännu en annan sorts napp till flaskorna. vi satte oss och skulle prova ge båda i flaska..Emil åt 45gr!!!utan minsta protest!! Max däremot han skrek som aldrig förr och skulle inte äta. Då vart vi osäker på om jag verkligen hade Emil..så vi måsta kolla efter födelsemärket  på Max haah jag hade Emil..glad att han åt stefan var mindre glad att Max inte ville äta.. men inte gör de nåt..jag ammade honom och han vart nöjd la honom kl 21.30 och han sov till 06.00 han var så nöjd med min mjölk:)

Emil som åt på flaska och bröst han vaknade vid 02.00(bajsat) bytte vi blöja och ammade sen sov han vidare till 07.00 då jag ammade igen sen ligger dom nu och börjar vakna och kl är 10.00..

duktiga grabbar tycker jag:)


För er som undrar vi använder nan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0