Furuvik

I juli var vi till furuvik,hade inte de bästa vädret(lite kallt) men dom bästa barnen ist:) twinsen sov snällt i vagnen med bara ett ammar stopp!!Stora grabbarna var så duktiga.så de var roligt en STOR familj som hade mysigt och roligt tillsammans:)

Vi bode en natt på campingen gick oxå bra!
kl 02.00 så måsta per gå och kissa stefan vägrade följa med grr och jag ammade,men per sprang i väg själv till huset där toaletterna är.mammas stora kille!!Men jag tyckte inte om de vad som helst kan ju hända!! usch.

Pontus lämnade sina nappar hemma när vi skulle åka nä tar inte med dom sa han!! så han slutade med napp när vi var på furuvik!! kan de bli bättre tvillingarna var så snälla pontus slutade med napp och per var större än någonsin!!

Visar lite bilder men måste varna jag är osminkad onoppade ögonbryn och ja ni förstår vad jag menar..Men vi hade de såå mysigt.

Klicka på bilderna så blir dom större

    

    

    

    

Nu har ni fått en dos av bilder finns ju mycket mer men ska ju inte tråka ut er med allt för många;)

Kommentarer
Postat av: Marre

Vad mysigt ni verka haft det

2010-08-02 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0