Lillfjärden

Idag efter att jag lämnat Pontus på dagis så åkte jag in till stan och mötte upp Emma och lille Albin:) Vi pratade och gick 2varv runt lillfjärden innan de var dax för dom att gå till bvc!De gör jag gärna om fler gånger var så trevligt så!

Twinsen var otroligt duktiga dom låg på rygg och sov vaknade nån gång men så fick dom nappen och var nöjda igen!
Ni som funderar nu vadå på rygg??Twinsen har bara skrikit förr då dom legat på rygg så dom har legat på mage i vagnen hela somaren.

Men nu när hösten och vintern närmar sig med storm steg så vill jag att dom ska ligga på rygg med alla dessa kläder och mössor som dom måste ha i vinter,skönats för dom oxå tror inte de blir så skönt att ligga på mage med en massa tjocka kläder.

Måste berätta  att Emil  äter ur flaska nu!!!trodde jag aldrig att han skulle göra,han är envis, men mamma är envisare;)
Han tar även napp!!Inte alltid men ofta när man tycker att han behöver den iaf;)hihih
Jag ammar fortfarande oxå!

så här går de framåt med storm steg i takt med hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0