Söndag den 8/8 2010

Igår kom Maria m familj och hälsade på de var så roligt!!Är för sällan man ses och de säger man varje gång .
Mina barn visade inte sin bästa sida,men men de är bara att gilla läget de kunde ha varit värre oxå.

Maria hade med sig en fin blomma till mig kläder till twinsen och en varsin tidning till grabbarna tack så mycket!!




Min fina blomma (älskar krukan)

Fina kläderna!!

Senare på kvällen kom Lena och Jon m familj och skulle äta pizza,pizzan var god men våra barn var alldeles knäppa!! har aldrig varit md om nå liknande..trottsig uppkäftig vild ja går inte att beskriva..
Pontus har blivit rädd för allt!!alla djur och han vågar inte vara uppe själv inte nere heller ja vet inte vad som hänt!!kan ju vara nån reaktion på att vi inte har samma tid med var och en..så vi hoppas att de bara blir bättre

Emil skrek från 17-21.40 jag var såå nära att åka in på akuten med honom(var nog bråcket som spöka)
men vi överlevde den kvllen oxå och idag är en ny och bättre dag( än så länge)

Men man ska väl ha såna här dagar oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0