sova

Max brukar man kuna lägga ner så somnar han själv,men Emil måste man bära på tills han somnar och när han vaknar på natten och äter så brukar jag lägga han på mitt bröst så somnar han.men man vill ju inte ha de så hela tiden heller(dom blir ju tyngre) men nu 2 nätter i rad så har vi lagt ner Emil i sängen när han ätit klart och han somnar själv!!wii i natt/morse så gjorde jag de 2 gånger och de funka.. hoppas de håller i sig så:) är ju skönare om man slipper dom små i sängen..men jag haar svårt att sova när dom ligger i sin säng haha ligger och lyssnar och kliver upp 711 gånger,så mycket sömn för mig blir de inte,men jag klagar inte!

på dagarna däremot så går de inte att lägga Emil utan att han somnar i famnen.men de känns rätt ok bara de funkar på natten:)


Emil sover

Max sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0