Ångrar mig!

Idag åkte familjen till stan och shoppade lite till dopet,provade två tunikor på Gina en kom jag inte i den var för lite den andra var kanske lite stor hade nog kunnat ha en mindre stl i den?? men jag köpte den ändå..
Nu ångrar jag mig att jag inte provade den andra i en större stl:(( den lixsom fastnade vid bysten..men itne säkert att den suttis bra ändå..får se om jag kan /hinner byta på fre??

Jag gjorde allt så fort hade ju bara 1tim på mig men hann med mycket. men men nu är de gjort.
Medans jag var på hm så åt stefan och grabbarna korvu ute vid korvmojjen;)

Var även på kondis och köpte pepparkakor som såg ut som tomtar,,grabbarna gillade dom=) sen åkte vi på donken och köpte med oss mat hem:)

Nu har jag ju kort på söta pyjamaser jag köpte idag men dom ligger kvar nere i kameran så får visa dom en annan dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0