Edsbyn

I Lördags var vi till edsbyn och hälsade på syrran.De första som hände var att vi blev ståendes i iggesund pga att en långtradare kannat iväg.(dessa utländska långtradare som kör med sommardäck!!!de är dom som ställer till de..borde vara lag för dom oxå att ha vinterdäck)
Men vi kom iväg rätt så snabbt ändå,sen var de ju dåligt väder så man såg inte så mycket,man undrade vad man gett sig in på.
Men vi kom fram och fikade smörgåstårta och kakor..sååå gott.

Våra barn fick en förskotts julklapp innan vi åkte.En portabel dvd(en dvd som man kan ha ibilen med två bildskärmar som per och pontus tittade på.

Av Mia fick dom en varsin STOR godispåse och ritblock och pennor.dom var så nöjda så.
Tvillingarna fick varsinn pyjamas även jag blev nöjd då dom har dåligt m pyjamaser.

Var så kul att träffa Mia igen,blir allt för sällan.


Per tittar på film i bilen

Pontus kollar på film

Så här ser dvd ut!

Vad vore min blogg utan ego bilder?+haha

Mia tvillingarna och Per





Mia & Max



Max & Mia



Pontus sa till mig knäpp ett kort när jag ser cool ut haha så då gjorde jag de

Tack Mia,Greta och Ingvar för en mysig dag=)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina kort! Och riktigt cool blev han=)=)



Isa är 8½ månad nu, född den 2/4 i v 30+1 (alltså 6½ mån korrigerat)

Det går så snabbt så man hänger inte med här i dagarna!!=)

2010-12-20 @ 11:46:46
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Emma

Fina kort :)

2010-12-21 @ 09:24:54
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Fina bilder :) Perfekt med bil-dvd, sån har Joels föräldrar till barnbarnen som vi kan låna om vi ska åka långt :)



Sv: Men tack :D Sällan jag sminkar och "klär upp mig" :D

2010-12-23 @ 11:49:38
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0