Kul

Flera av er som lämnat kommentarer nu så jag ser vilka ni är som läser min blogg=) Några av er vet jag ju om för ni är duktiga att lämna kommentarer och jag läser era bloggar oxå vilket jag tycker är så kul:)
Men sen är de några som lämnat kommentar som inte har blogg och lika där några vet jag vilka ni är några inte, mEN HUR SOM HELST SÅ TYCKER JAG DE ÄR KUL ATT NI LÄSER MIN BLOGG  oj caps lock hehe.

och extra roligt när man får ne liten kommentar!! fortsätt gärna läsa fast jag är sååå dålig på att uppdatera den.

Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Gravid

ja tyvärr får han nog de :( önskar man kunde göra mer än man gör, men har man inte världens fetaste plånbok så får de ju tyvärr räcka med en slant då å då till rädda barnen osv.

önskar man kunde hämta den lilla pojken å ta han ifrån den där häxan å lova att han aldrig mner kommer få utstå sånt där

2010-12-15 @ 19:45:38
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag läser din blogg också :) Den är så rolig att läsa & man blir glad av den & finner nya krafter till att orka med allting som man måste,då du orkar med så mkt som har 4 barn,renoveringar,simuskola mm,mm ;)

2010-12-15 @ 20:39:39
URL: http://snoj.blogg.se/
Postat av: Emma

haha man vet aldrig vaad tiden utvisar :) tack :)

2010-12-15 @ 21:47:46
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: anna panna stekte fläsk

men hej darling.... hittade din blogg=) har ju inte läst den förut ju!! men nu har jag hittat hit och du blir inte av med mig =) hittade allt mellan himmel och jord =) mi lajk =) oh hittade även ett inlägg som hette anna så då måste jag spana=)...bilder å allt =)....saknar våra promenixer...men så jvla kallt.... kalle e piggare nu så jag hoppas att vi kan träffas snart....börjar få lite krupp här hemma nu...gaaaaa,...men men ... iaf jätte kul att läsa lite... tar mera sen.... måste slå in lite paket så inte kalle hittar grejorna.. haha

2010-12-15 @ 21:48:17
Postat av: Sofie

Hej! Läser din blogg! Har själv tvillingpojkar som är 4 mån! Och en "stor" pojk på 3 år! Kul o läsa om andras vardag! Själv har jag ingen blogg tyvärr, har försökt några gånger men sen rinner det ut i sanden!

2010-12-20 @ 18:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0