Svar

Sara H  ([email protected]) om Hej:
Hej Hej.
Är första gången jag tittar in på din blogg. Hittade hit genom Josefines blogg. :)
Men jag ser att ni också har en liten Emil. Vi fick en liten grabb 24 november som ska heta Emil. :)

Jag har en blogg men den är låst. För tillfället handlar den mest om våran älskade lilla Emil men om du är intresserad så är du välkommen att höra av dig på e-mail. :)
IP: 81.8.205.146

SV: Hej Sara jag svarar dig här eftersom jag inte lyckas skicka ett mail till dig:)
Kul att du läser min blogg( eller börjar göra de kanske iaf) Roligt att du oxå har en lite Emil:)) visst är de härligt m barn!
Våra Emil och Max hade lite brottom ut när dom kom i v 26..
Jag vill gärna läsa din blogg om jag får:))
kram ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0