Taxi

Är så jävla irriterad idag var 4gången taxin inte tog upp Per,flera taxi bilar åkte förbi:(
Jag ringde och dom sa såklart att de var inte bra,står han på välsta busshållsplats+?? ja samma ställe som han stått på sen i sommras!!
Blir de en 5 gång så får dom i fortsättningen åka upp på gården och hämta honom!!!

en gång ok men 4 gånger på en vinter(som knappt har börjat?) då kan man undra!

Så jag får ju mata och klä på dom andra 3 barnen för att skjutsa Per till skolan och då kommer han ju för sent..

Skolan skulle oxå ringa till taxi för så här får de inte gå till hade tydligen varit mycket strul m taxi i år..

hoppas de blir bättre
kan ju säga att jag var ju inte direkt trevlig i tel även om jag la band på mig..

Dont fuck med en 4 barns mamma med lite sömn och fullt upp!

Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Gravid

men va fan så får de ju inte gå till :S

2010-12-10 @ 11:14:25
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0