Utmaning

Tack Torun


Som vinnare ska du:
Kopiera in detta i din blogg
Tacka och länka till den du fick priset av
Skriva 7 saker om dig själv
Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner


Måste börja med att säga att de här är skit svårt!!

1. Jag är sjukt rädd för getingar!! Ni skulle bara veta vad jag kan göra om jag blir jagad av en geting usch.(Även om jag har blivit bättre på att lägga band på mig själv) Har bla vält ett middagsbor full av mat i knät på middagsgästerna,hoppat över och sprungit därifrån.

2.Många undrar hur kort/lång jag är..inte många vågar fråga jag är 148cm LÅNG och stolt över de! Ska tillägas att jag är ca 2 cm längre än stora syster GIT:)

3. Är livrädd för att DÖ,tänker på de ofta rädd att inte få se mina barn växa upp osv.Bara när jag ska flyga så är jag riktigt rädd men försöker att inte visa de så mycket..Rädd att inte få se mina  barn och familj nå mer. Kan vara en sån enkel sak som att ta bilen till stan då kan jag tänka att tänk om de är sista gången jag kramar om mina barn!!(kan ju vara nån idiot som kör som en galning och så krockar man mm.

4.Är ju såklart Livrädd att mina barn ska dö, var ju väldigt nära med mina minsta:( men dom kämpade på så nu är vi 6st i familjen:) Eller att nån sak få en allvarligt sjukdom osv.tänker på de mer än folk tror faktikt.

5. å här var de stopp kommer inte på nå mer?? Ni får fråga ist:)) Mitt första jobb var på möljensgatukök dör jobbade jag ganska precis 1år!!trivdes som fisken i vattnet:)

6.Har 5syskon så vi är 6barn i familjen.oh nu om jag på  har ponny trav licens(men inget gilltigt eftersom jag inte förnyat de) så ja jag har tävlat i ponny trav:)

7. Lite drygt 1år sedan min mamma fick en stroak!(inte om mig men kommer inte på nåt)

Nu utmanar jag alla som vill:))

Gick inte att länka till torun??hmm får försöka igen.

(såg den här utmaningen idag,tappar ju bort lite bloggar eftersom jag sitter vid 2 datorer;) hadee fått den för ett tag sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0