Badhuset 12/2-2010

Idag åkte barnen och jag till badhuset m Git,De började ju inte så där bra,när vi kom in och skulle byta om så fanns ingen baddräkt till mig!!! Jag hade glömt den hemma på skötbordet eftersom jag provade mamma baddräkten på morgonen och när jag bytte om så glömde jag lägga ner den i väskan!!ohhh

Jag gick och frågade om de fanns nån att hyra med de gjorde de itne:/ oh jag tänker inte åka hem och ämta den sa jag,men då sa kille fast de finns att köpa! och priset 120kr..jag köpte den jag kunde ha den den var skön och de bästa av allt jag kunde plaska med mina barn""

Men de var ju inte de ända jag glömt!!! kameran!! ohh men får ta med den nästa gång.
Vi var själva i poole n1timmen sen kom de 4st och sen var vi sj'lva i badhuset!! så vi (jag pontus) badade en snabbis i stora poolen men han tyckte de var kallt.. så då gick vi upp och satte oss med Git och Per i bubbelpoolen:) där var de varmt och skönt..Jag vågade inte hoppa i eftersom jag har för mig att man inte ska bada bubbelpool som gravid?? nån som vet hur de är med de?? så jag satt på kanten och badade benen!

Sen köpte vi toast och godis och satt och fikade sen i poolen igen!! grabbarna simmade busade plaskade och dränkte Git några gånger och gjorde nog inte hennes axlar bättre heller!! men kul hade vi så från och med nu så får Git vara sjuk varannan fredag så hon kan åka med oss och bada när stefan jobbar;)hehe

Vill gärna vara två när jag åker ifall man måste på toa så slipper man dra med sig barnen varje gång osv..finns ju inte så många som kan följa med på dagarna..nån som har lust och vill?? hojta till så jag vet:)

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0