Längesen

ja jag är dålig på att blogga jag  vet! Men nu när jag har så ont i händerna så tar de emot att blogga gör såå ont att sitta vid datorn och knappa.

Stefan jobbar idag vet inte när han kommer hem inte förre 16 skulle jag tro.

Får se vad barnen och jag hittar på idag? oskar är ju här oxå..vi måste handla lite iaf..

Kanske g och barnne kommer ikväll och äter tacos? får se vad som händer..
snöar inget idag iaf men de blåser och är kallt.

nu ska jag svepa med dammsugaren här uppe igen efter att vi åt popcorn igår. sen ska jag hoppa iin i duschen.

kram på er och hoppas ni får en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Men va trevligt:) Tack så mycket!

2010-02-20 @ 12:14:34
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0