MVC

Idag var jag på mvc allt var väl bra förrutom blodvärdet de var lågt.
När jag skrev in mig så lg de på 120 och då sa bm att jag redan då skulle börja äta järntabletter eftersom de är två så tar dom så mycket av mig så de brukar sjunka snabbtså jag gjorde de men de var ändå rätt lågt nu 104 så de var inte så bra..nu ska jag äta 2st tabletter om dagen tills vi fått prov svaren om jag har bra med reserver eller inte..kommer inte ihåg vad de heter(provet dom tog) nått nytt var de iaf dom tog inte de när jag väntade mina andra barn.

vikt +5kg Jag trodde de skulle vara mycket mer faktist.( som jag mumsar)



Var även en sväng på dollar innan jag åkte hem köpte lite nya lådor(backar) att ha leksaker i och en mössa till pontus m döskallar och strumpor till Per nya deciliter mått mm lite smått och gott.

Sen åkte jag på kvantum och köpte semlor för idag är de fettisdag!!

Kommentarer
Postat av: Marre

vilken kula... så mysigt :)

2010-02-17 @ 08:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0