Svar och uppföljning!

Kicki  ([email protected]) om Arg!:
Fy, stackars liten. Man vill ju skydda dom mot allt och att ingen ska få vara dum. Men inte alltid så lätt.
Jag tycker du gör det jättebra som pratar med Per och fröknarna, är ju ändå deras ansvar när det är där det händer.
Lycka till


Svar:Tack kicki!! Ja man vill ju skydda dom mot allt och jag vet ju att de inte går!Livet är hårt och dom ska väl härdas...men såklart gör man allt man kan.
Jag pratade med en fröken idag..Oj då får man till svar!!När jag talade om att per inte ville gå till skolan idag..Per vände två gånger oxå och kom och kramades..oh jobbigt att lämna honom faktiskt.
Men man höll god min och gick därifrån..

Ska Följa upp sen när jag hämtar honom om dom pratat gjort nåt osv..
Pratade även om kollektiv bestraffning och sa att de är inte OK..nä de tyckte inte hon heller men hon skulle kolla upp de med dom andra..

ja kan babbla hur mycket som helst om de här men skriver kort fattat iaf så ni vet vad som händer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0