Svårt

Ja som ni vet så har jag ju ont i arman/handen! Jobbigt med allt även att sitta här vid datan.kan ju säga att de blir inga stuvade mackaroner så länge handen är så här för de klarar jag inte av att röra i kastrullen:/

Skulle kuna gnälla och beklaga mig och förklara hur ont de gör och hur krångligt allt är.men de orkar jag itne.

Ist kan jag berätta att på mån 8/2 ska jag till arbetsterapefthen och så skaj ag få en stödskena i ca 2v och vila så får vi se om de hjälper!!Jag tror inte de mne jag provar allt bara jag slipper ha de så här..Är väl OK på dagarna för då är de bara att bita ihop,Men på nätterna Gud vilken jävla värk!!!Hade värken suttit i magen så hande jag trott att de varit dax för Förlossning!!

OM skenan inte hjälper så skaj ag träffa en doktor!! så får vi se vad han säger!

inatt funderade jag på om jag skulle skära bort handen med kniven i köket..men tänkte blir ett väldigt sågande..så bättre med yxan ett hugg så är de klart! Men då måsta jag ju gå ut på lon,så jag struntade ide och satte mig och drack juice ist;). Svårt att växal med en arm!


Kommentarer
Postat av: Pappabloggen - 24år & snart pappa

unvikda att simma? Vart har du hört den? det är falskt och det stämmer inte till 100% tvärtomt.



kroppstemperaturen överskrider 38.9 grader i mer än 10 minuter under graviditetens första 7 veckor, ökar risken för missfall när dem babar bubbelpool

2010-02-03 @ 12:14:58
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: 24 år och snart pappa

Den sidan som du gav till mig brukar jag gå in på ibland! Det fanns även en annan som var också gravid fast hon var mellan 12-14vecka, hennes vännina sa att man får ej de för det finns en riskt att det kan starta förlossningen. Så dem fick ringa till sin barnmorska och prata om det är farligt. barnmorskan rekommenderade att hon bör undvika!

2010-02-03 @ 15:58:34
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: marre

Usch vad jobbigt att ha så ont... jag hoppas att du blir bätter snart.

2010-02-04 @ 09:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0