Drama!!

Barnen och jag var ute och lekte i snön när tåget stannar här ute! inget konstigt med de men så hör jag röster och och Per säger att tågdörren är öppen! Tänkte inte mer på de utan jag skulle gå in med kameran och då ser jag en kvinna stå på tåg banan!!!
Jag talar om att hon får inte kliva av här,och att hon måste gå åt de andra hållet om hon ska komma upp!
Jag går och möter henne hon har snö upp till midjan och en rulator som hon kångkar med sig.

Väl uppe så säger hon vilken tur att du var ute!!
Ja skulle bara veta.fy hon kunde ju ha blivit på körd om de kommit ett till tåg.

kort historia.
hon skulle hjälpa sin mamma av i hudik men när hon skulle hämta rulatorn så stängdes dörrarna och tåget åkte FÖRRE utsatt tid!!Och hon hade barnen i bilen PÅ!! så då hade tåg chaffören släppt av henne här och pekat att där borta finns de en perong!!!
Hon fick välja hoppa av där eller åka med till gnarp!!
Jag tycker att tåget skulle backat tillbax eftersom de åkte förre utsatt tid!


HÄr finns ingen jävla perong!!
SÅ skulle han ringa efter en taxi åt henne!
Vi sa att vi kunde skjutsa in henne men hon sa att taxin var på väg men att hon skulle ringa och sääga rätt adress.Då fick hon till svar att ingen taxi var på väg utan dom skulle ringa henne när dom skickar en!!!

Vi sa ring upp och säg att du inte behöver nån taxi så vi skjutsade in henne till stan där en förvirrad mamma och barnen väntade!.

slutet gott allting gott!

så hade tåg chaffören sagt när hon sa att han åkte för tidigt att ja men vi åker om de ser bra ut!!

Fan inte konstigt att folk missar tåg och är stressade!!
Hur får de här hända!! kunde lika gärna varit ett barn eller en gammal som inte hinner av tåget!

Kommentarer
Postat av: Lisa

herregud :-O

Tur att ni va ute Ewa och kunde ta hand om henne!

2010-01-04 @ 09:32:27
Postat av: Emma-Missafallen-fortsättningen

Men gud vad sjukt, helt otroligt.

2010-01-07 @ 12:07:40
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0