Eller den här??

Vilken tycker ni??? Vill gärna ha förslag och åsikter:) Den här är oxå NY

Tvillingvagn - Ring - Svart
[Ringduo Svar]
3800kr
Tvillingvagn - Ring - Svart
Klicka för förstoring

another image if needed. this is just a blank filler another image if needed. this is just a blank filler another image if needed. this is just a blank filler another image if needed. this is just a blank filler another image if needed. this is just a blank filler  
Tvillingvagn - Ring Duo - Svart

Tvillingvagn / syskonvagn

Ring Duo är den perfekta vagnen för den aktiva familjen som vill ha det bästa till sina barn.


Funktioner:
Två hårdliftar.

Stor skötväska.

Luftdäck.

Vändbart styre.

Stor rymlig och tvättbar varukorg.

5-punkts selar.

Dubbla bromsar och fin fjädringskomfort.

En ljudlös inställbar sufflett som är öppningsbar för genomluftning.

När vagnen används som sittvagn är ryggstöden höj- och sänkbara var för sig.

Ena barnet kan ligga medans det andra sitter.

Myggnät och regnskydd för hela vagnen.


Specifikationer:
Vikt: 20kg

Ihopfällt mått: (L-B-H): 1,03m x 0,79m x 0,55cm

Vagnen är tillverkad enligt EU normen EN1888


Eftersom dom två vi tänkte köpa som var begangnade vart sålda (för att vi velade!!!) så tänkte jag nån av dom här dom kostar 3800kr + frakt 299kr.. men dom begangnade som vi kollade på kostade mella 4000-6000kr..

Vet dock att de inte är ett så kännt märke men ändå den är ju EU godkänd iaf..Vad tror ni?? hjälp mig snälla:)

Kommentarer
Postat av: Carro - Bebis i magen ♥

Vill du veta alla?

2010-01-21 @ 16:35:10
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Kicki

Kolla hur höga ryggstöden är, ser ganska låga ut (om man vill kunna ha vagnen ett tag). Kolla även upp hur det fungerar med reservdelar/reklamationer eftersom den beställs över nätet, antar jag.

Det jag tycker är största fördelen med svängbara hjul fram är att annars blir det väldigt tungt varje gång man svänger.

Men vagnen är väldigt fin och verkar bra. Svårt att bestämma sånt där, jag velade hur länge som helst så nu har vi sju vagnar :) Bara en syskonvagn dock. Lycka till. Kram

2010-01-25 @ 09:02:28
URL: http://noahmilo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad du än gör så köp inte nån vagn från det där företaget, vagnarna är jättedåliga, visst dom är bara hälften så dyr som tex Emmaljunga o andra "riktiga" märken men som sagt värdelös, jag köpte en sån o lämnade tillbaka den på en gång o åkte o köpte mig en Emmaljunga, riktig kvalitet!

2010-01-26 @ 14:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0