Lördag 30/1 2010

Ilördags åkte vi in till stan för att köpa skridskor till per och sen bar de iväg till igge på simskola..
Per tyckte de var jätte kul på simskolan och de var snälla grabbar som hll i de!
När vi åkte hme köpte vi donken till barnen och vi blev hämtade av Morgan och Marie,vi åkte till o`sole mio och åt file minjong så gott..sen åkte vi och köpte godis såklart som vi skulle ha på Bion Snabba cash. Den var vä Ok men trodde den skulle vara bättre faktiskt..kanske man hade för höga förväntningar eftersom alla sa tt den var sååå bra!!

Men hur som helst en lyckad dag tycker jag:)


Pontus i bilen på väg mot stan

Pers skridskor!!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag sa ju det! Jag trodde ju oxå att den skulle vara bättre eftersom alla sagt det och inte tycker jag att ögongodiset är så mycket att hurra för heller :D

2010-02-01 @ 09:50:44
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0