Nyårsafton 2009

Så var de ett nytt år igen tiden går så fort.här kommer en hel del bilder.
Per ville knäppa kort på oss oxå. jag vet jag ser knäpp ut på vissa bilder men de bjuder jag på haha de var ju förra året;)haha


Per m salladen

Pontus väntar på att få skära paprika

grabbarna fixar salladen

Team work en skr en lägger i skålen:)

Förrätten! så gott (trodde jag inte själv hihi)

Till varmrätt åt vi potatis gratäng och fläskfile m sallade och baugetter men de glömde jag knäppa kort på haha


Efterrätten jordgubbar m vitchoklad (ska in i ugnen en liten stund så de blir gott)

m vaniljglass till mumsigt

Vi smällde fyrverkeri oxå

Pontus tyckte de smällde högt och de gjorde de jävlar vad högt de lät

Fint men högt m fyrverkerier!

Per tyckte stefan skulle knäppa kort på oss

me

Per ville knäppa kort på oss

Stefan och jag

Jag med magen(kanske skule fixa håret innan man ställer upp på kort;)haha

Pontua doppar i dippen

Även om vi var väldigt mätta så gick de ner lite chips och dipp.
Godisskålen hann vi äta upp innan jag fottade den;)

Jon och barnen var ju här hos oss och firade nyår de var jätte trevligt barnen busade lekte sprang så dom var såå svetttiga.

Tack för oss.





Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder, ni verkar haft en lyckad kväll med mycket gotta :D FIN magen är!! :´)

2010-01-01 @ 17:17:02
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0