Sjukskrivning eller inte??

När jag skrev in mig i v 13 så sa bm att dom sjukskriver alla tvilling gravida från v 24.. och jag har inte fått nån ny tid hos henne men idag ringde hon äntligen upp!! och jag ska dit 16feb..då frågade jag hur de var m sjukskrivningen?? nja prata med dom på spec så brukar de går bra..ja men ska man bli sjukskriven från v 24?+ ja de är lite som man vill vi tvingar ju ingen men vill man bli sjukskriven tidigare så ör de nog inga problem!

Va jag fattar ingenting!!blir man sjukskriven auotomatiskt eller inte från v 24??
Jag kanske kan jobba de vet jag ju inte? så här långt i för väg? ja vi får väl ta de som de kommer då? men de vore lättare att veta med tanke på jobbet!

Ska på UL den 27/1 iaf så får se hur allt ser ut då.

Kommentarer
Postat av: 24 år och ska bli pappa

självklart vill jag att killarna ska skämma bort tjejerna innan det är dags för förlossning. =)



hehe, han får förbättra sig med att skämma bort dig :) tror du är värt att bli bortskämd.

2010-01-19 @ 19:49:52
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0