Städa

Idag kom barnen oc hajg överens att vi skulle hjälpas åt att städa,vi åkte och handlade godis sen skulle vi städa.men de fick jag göra själv dom satt framför tv trots att ja´g, bad, hotade, mutade,

Så jag lämnade deras rum och när grabbarna sprang ner och skulle hämta godis för dom tyckte de var färdig städat så fanns de inget!!!
-Har du ätit upp vårat godis??
-japp jag sa ju de(hotet)
- men vi tänkte städa nu vi
-gör de då så får vi se
-har du inte ätit upp de?
-Nej
-kom Pontus skynda dig att städa vi ska få godiset!!

Sen gick de på 10min så var de klart!
Tänk om dom kunde hjälpa till direkt ist så mna slipper bli irriterad!
Så nu sitter dom framför tvn och mumsar och jag ska gå ut och hämta ved..

Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0