Stan

Idag åkte jag till stan och mötte upp syrran(Git) hon hade sett nå snyga byxor på kappahl till Per eftersom han har så dåligt med byxor(växer fort) så åkte jag in och tittade dom var skitsnygga och självklart låg de snygga tröjor bredvid oxå som jag måsta köpa!! har tyvärr slut på batteri i kameran så bilder kommer en annan dag.

Tänkte jag skulle köpa de när jag var på axi men glömde bort de:(

  Var även ner på Albins och köpte ett paket som Per ska G till K när hna ska på kalas på lördag!!

Nu skajag röja upp lite hemma innan jag ska hämta mina älsklingar.

Sen blir de tidig middag och till stan igen för per ska ta sin andra spruta..

Självklart har jag köpt Godis till Per och Pontus å jag till mig. Eftersom han är duktig och ta r sin spruta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0