Vaccination

Idag var vi in och tog andra sprutan på Pontus..De gick jätte bra en tapper kille.Han sa till sköterskan att jag vill inte och ville inte tala om vad han heta,men när sticker var klart så pratade han och berättade att storebror var 6år och så visade han alla bilar han hade med sig i en väska..haha.
När vi kom ut till bilen så frågade stefan om de gick bra.Då sa Pontus att de gjorde lite ont men äh de gick bra!

haha lät så stor och stolt när han sa de!

Sen skyndade vi oss ner på stan för jag skulle upp m papper på rek enheten och dom har lunch stäng mellan 12-13. jag kommer dit när kl 11.55 men dörren är låst ahh fan tycker inte dom ska stänga dörren förre kl 12..
Gerd hade tydligen ringt i går oxå 11.45 men inte fått nåt svar och Anna här på skolan tycker dom är svår att få tag i.grrr. jävla skit. Får väl göra ett nytt försök på tor och då ska jag tala om för dom att lära sig klockan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0