Vagn

Har hittat en vagn som jag kan tänka mig att köpa men de finns en nackdel den är röd!!!! Kul att gå omkring med två grabbar i en röd vagn?Sammtidigt så bryr jag mig inte heller men ändå!!skilljer ju 9oookr så den är bra mycket billigare iaf..nån som har förslag?tycker?
Svårt att hitta begangvade vagnar eftersom dom flesta säljs med mjuklift eller med en liggdel ist för två!!
Den här har två liggdelar som jag vill ha!! så är de ju en sittvagn sen oxå!!

Klicka för att se nästa bild

Klicka för att se nästa bild

Snälla säg ärligt vad ni tycker!!kan ju dyka upp nån vagn senare oxå? men de är ju inte säkert!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Den här tycker jag var fin.

2010-01-18 @ 17:30:07
Postat av: Carolin

Den vah snyggast! :D

tycker ni ska köpa den! :D<3

2010-01-18 @ 20:30:40
URL: http://carruu.devote.se
Postat av: Kicki

Jag har en röd UJ till mina grabbar. Och dom har inte tagit nån skada, vad jag vet i alla fall :)

Den är ju inte rosa åtminstone...

2010-01-18 @ 21:27:46
URL: http://noahmilo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0