Crusing

Igår vid 19.30 åkte vi in på crusing.Hönsmamma som jag tydligen är i vissa fall så skjutsade jag in barnen i cryslern och dom fick hoppa in i bilen (darten) med stefan på åhlens.
Sen crusade dom och hade de väldigt roligt,carro hoppade oxå in och åkte med.
Jag och twinsen gick på stan  m Git,madde och Kim och hade de trevligt,träffade en massa folk att prata med och åt glass på möljen mm.och självklart kollade vi in alla snygga bilar!

Men en undrarn vart finns de TOALETT på stan?? när man blir kissnödig och ens barn?? borde ju finnas nå toaletter som man kan få bet 5kr och gå på toa..fanns ju på gå gatan förr väggen vid fyren men tror dom tog bort de för alla uteliggare!! Men ska vi andra drabbas för att dom kryper in och sover där?? kan inte sekuritas kolla lite extra där då ist?? Man har ju inte lust att betala in sig på krogen för att låna toan..och alla barn då??

Nä då blir de ju att folk pissar överallt!

jaja skit samma de var så trevligt på stan i går iaf.
Vi kom hem vid 00.00 fasn vilken regnskur de kom när vi var på e4 och sen hemma!!

twinsen var ju så snälla och sov hela tiden,Emil vaknade 1gång och åt sen somnade han om..så jag visste att dom ville vara vaken när vi kom hem ..så vid 02.45 fick vi gå och lägga oss..dom stora barnen somnade direkt vid 00.00 twinsen sov till 08 då åt dom och sov vidare till 11.30. då även jag klev upp.stefan klev upp tidigare m dom stora grabbarna.


förväntans fulla grabbar!

Bye grabbar! ses på stan

Kommentarer
Postat av: Jossan

Dom har fortfarande kvar toaletterna i väggen där vid fyren. Under parkeringen eller vad man ska säga. Men nu betalar man med sms för att kunna gå in där.

Jag vet eftersom jag städar dom toaletterna nu i sommar... :p

2010-07-18 @ 19:08:15
URL: http://josefinejottehine.blogg.se/
Postat av: mikaelahodell

snygga grabbar :D

är det bra med tvillingarna?



jag har bytt bloggadress, så du vet :D

2010-07-20 @ 22:07:08
URL: http://mikaelahodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0