Gunga

Stefan var och köpte en gunga i går till twinsen. Dom är nöjd att sitta i den korta stunder,blir nog bättre om nån vecka när dom är lite äldre:) Den kommer nog att underlätta (hoppas vi) när stefn börjar jobba och jag är själv m dom. Är ju jobbigt att bära båda sammtidigt nu när dom börjar bli så stora:)

Finns en jätte bra video till den här gungan ska se om jag kan länka till den sen (om jag hittar den igen)

man kan gunaga åt olika håll,olika hastigheter musik och man kan koppla dit mp3 spelaren mm. är så nöjd med den
Finns ju gungor som bara gungar åt ett håll med, men jag tror på den här!!


Max

De begia är såå mjukt



Emil provar oxå

Kommentarer
Postat av: kicki

Åh vad skönt det ser ut. Tänk om man själv fick ligga och mysa så där på dagarna.

Kommer nog trivas hur bra som helst där, speciellt som sagt när det blir lite större och kan ligga där och spana lite :)

2010-07-11 @ 18:59:18
URL: http://noahmilo.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Perfekt med sån gunga :) så söta dom är smågrabbsen! Så kan ena ligga där medans du byter blöja/ammar den ena osv :) Bra köp!

2010-07-12 @ 15:56:51
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0